Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj a současnost ekonomických týdeníků v České republice
Čermák, Ivo ; Škodová, Markéta (vedoucí práce) ; Lysoněk, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Vývoj a současnost ekonomických týdeníků v České republice se zaměřuje na proměnu tištěných médií s týdenní periodicitou ve vybraném segmentu. Věnuje se konkrétním grafickým a obsahovým změnám, kterými ekonomické týdeníky vydávané v České republice prošly v období šesti let od roku 2006 do roku 2012. Zabývá se také postavením ekonomických týdeníků na českém mediálním trhu. Jejím cílem je mimo jiné na příkladech vývoje celkových prodaných nákladů a čtenosti týdeníků ukázat, do jaké míry toto postavení ovlivňují zásadní změny v grafické podobě a obsahové náplni periodik.
Magazín Bel Mondo: zrod nového společenského titulu a jeho proměny v prvním roce existence na českém mediálním trhu
Bolková, Lucie ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Hájek, Roman (oponent)
Diplomová práce mapuje fungování společenského měsíčníku Bel Mondo, který na českém trhu vycházel v období od října 2012 do prosince 2013. Záměrem autorů bylo přinést na český trh nový typ časopisu, který bude po vzoru zahraničních titulů typu britského Intelligent Life kombinovat zábavu s inteligencí a nabídne čtenářům jednak původní texty i licencovaných překladů ze zahraničních magazínů. Práce představuje magazín Bel Mondo, zasazuje jej do kontextu českého časopiseckého trhu, přibližuje principy jeho fungování a hledá důvody, které vedly k předčasnému ukončení po prvním roce na trhu. Teoretická východiska čerpá práce z odborných textů zaměřených na oblast produkce tištěných periodik, respektive časopisů. Výzkumná část se věnuje analýze tematického a inzertního pokrytí, ohlasů veřejnosti a komentářů redakce. Získaná data pomáhají přiblížit motivy pro vznik nového titulu a kriticky zhodnotit, zda bylo Bel Mondo skutečně unikátním konceptem schopným obohatit českou mediální scénu a zda představovalo ekonomicky životaschopný model. Magazín fungoval pod záštitou týdeníku Respekt, výzkumná část se proto věnuje i míře provázanosti s tímto titulem.
Postavení magazínu Forbes na českém trhu za první rok existence
Leimerová, Magdalena ; Osvaldová, Barbora (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Postavení magazínu Forbes na českém trhu za první rok existence si klade za cíl čtenáře podrobně seznámit s českou mutací časopisu Forbes, jednoho z nejznámějších a nejčtenějších ekonomických periodik, a následně porovnat jeho obsahové a grafické zpracování a aktivity na webových stránkách a sociálních sítích Facebook a Twitter se dvěma obdobně zaměřenými českými týdeníky Euro a Ekonom. Bakalářská práce se zaměřuje na zmapování prvního roku existence magazínu Forbes na českém trhu, konkrétně na časové období od listopadu 2011, kdy vyšlo první číslo, do října 2012. Na její vypracování byly použity dvě základní metody - analytická a komparativní. Bakalářská práce se skládá ze tří kapitol. První část představuje teoretický základ. Stručně charakterizuje magazíny jako součást periodického tisku a přibližuje český časopisecký trh zejména v období po pádu komunismu. Druhá kapitola podrobně analyzuje měsíčník Forbes po obsahové a grafické stránce a soustředí se také na jeho internetové aktivity. Poslední kapitola se zabývá týdeníky Euro a Ekonom. Následuje vzájemná komparace těchto tří periodik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.